عبور باواریایی‌ها از رکورد فصل قبل/ ناگلزمان موفق‌تر از فلیک؟!

عبور باواریایی‌ها از رکورد فصل قبل/ ناگلزمان موفق‌تر از فلیک؟!

پایگاه خبری فوتبالی - آمار و ارقام از برتری بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمان نسبت به بایرن مونیخ فلیک حکایت دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در نیمه اول مسابقه دیشب بایرن مونیخ و بایرلورکوزن و در دقیقه 3 روبرت لواندوفسکی گل اول را وارد دروازه لورکوزن کرد. پس از این گل بازی کمی افت کرد، اما از دقیقه 30 تا 37 بایرنی‌ها آتش بازی را آغاز کردند. در دقیقه 30 بار دیگر لواندوفسکی گلزنی کرد تا خودش و تیمش دو گله شوند. در دقیقه 35 توماس مولر اختلاف را به 3 گل افزایش داد و تنها یک دقیقه پس از این گل، سرژ گنبری موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و در دقیقه 37 نیز باز هم سرژ گنبری گل پنجم را وارد دروازه هرادسکی کند تا این بازی در همان دقیقه 37 پایان یابد. در نیمه دوم بایرن مونیخ همانند نیمه اول، تیم برتر میدان بود، اما نتوانست گلی وارد دروازه لورکوزن کند و در دقیقه 55 پاتریک شیک توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و این دیدار در نهایت با پیروزی 5-1 بایرن پایان یافت.

بنابراین تیم مونیخی موفق شد حساس ترین دیدار هفته هشتم بوندسلیگا را به شکلی خاص به سود خود پایان ببرد. این، شرح حال یکی از مسابقات این فصل مونیخی ها تحت رهبری ناگلزمان جوان بود و آن ها در اکثریت بازی هایشان همین روال را دنبال کرده اند که باعث شده حالا از رکورد خوب فصل گذشته خود نیز عبور کنند.

باواریایی ها با زدن پنج گل در نیمه اول، پیروزی خود در همان چهل و پنج دقیقه نخست را قطعی نمودند. با این پنج گل، تعداد گل های زده بایرن مونیخ در این فصل به عدد بیست و نُه رسید.

از این رو، یولیان ناگلزمان و تیمش توانستند رکورد فصل قبل با بیست و هشت گل را که در اختیار فلیک بود، ارتقا بدهند.

گفتنی است تا پایان هفته هشتم و در تاریخ بایرن مونیخ، زدن بیست و نُه گل بهترین آمار گلزنی بوده است که علاوه بر این فصل، در فصل 1977-1976 و زیر نظر دتمار کرامر نیز رخ داده است.

9404