المپیک لیون 0-3 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها غول‌کش را کشتند!

المپیک لیون 0-3 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها غول‌کش را کشتند!

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ توانست غول کش لیگ قهرمانان اروپای 20-2019 را شکست بدهد و مقتدرانه به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش فوتبالی، لیون در شبی که نشان داد به مراتب نسبت به بارسلونا حریف سرسخت تری مقابل بایرن مونیخ است، به خاطر بی دقتی مهاجمانش نتوانست گلزنی کند و به شکست سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ تن داد.

بایرن مونیخ با دبل گنابری و گلی دیگر از لواندوفسکی توانست لیون را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد و حالا در فینال مقابل یک فرانسوی دیگر یعنی پاریسن ژرمن قرار می گیرند. بدین ترتیب بایرن در فینال رو در روی توماس توخل آلمانی و تیمش قرار خواهد گرفت و باید دید که تفکرات کدام یک از دو مربی المانی جام 2020 را نصیبش خواهد کرد.

لیون با حذف یوونتوس و منچسترسیتی به غول کش لیگ قهرمانان امسال تبدیل شده بود و حتی در دقایق آغازین بازی مقابل بایرن مونیخ هم موقعیت گلزنی داشتند اما حرکت زیبای گنابری و گل تماشایی او باعث شد تا بایرن با خیال راحت تری بازی کند. بعد از آن بایرن با خیال راحت بازی را کنترل کند و البته بی دقتی اکامبو و دیپای در زدن ضربات آخر هم مزید بر علت شد تا تیم هانسی فلیک با خیال راحت خودش را آماده فینال روز یکشنبه کند. فینالی که در حالتی ویژه و استثنایی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. پی اس جی به دنبال اولین جامش است و بایرن مونیخ به دنبال ششمین قهرمانی اروپایی پس از هفت سال.

4125