گزارش روز؛ ۵ ستاره آینده‌دار که باید بازی‌های‌شان در مسابقات یورو را دید

گزارش روز؛ ۵ ستاره آینده‌دار که باید بازی‌های‌شان در مسابقات یورو را دید

پایگاه خبری فوتبالی – مسابقات یورو به زودی آغاز می‌شود هواداران فوتبال در انتظار مشاهده ستاره‌ها هستند.

به گزارش فوتبالی، رسانه تریبال فوتبال در گزارشی کوتاه ۵ ستاره جوان باید در انتظار درخشش آن‌ها در یورو بود را بررسی کرده.

لوکاتلی - ایتالیا
ایتالیا در چند سال گذشته با خداحافظی بازیکنان کارکشته‌اش با کمبود ستاره در میانه میدان مواجه بوده اما اخیرا لوکاتلی آن قدر خوب بوده که همه روی او حساب کنند. او در ساسولو جوری درخشیده که حالا یوونتوس، ستی و چلسی را خواهان خود ببیند.

ویندال – هلند
او در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان چپ در دنیاست. تنها ۲۱ سال دارد اما ۱۰۰ بازی برای آلکمار انجام داده و امید زیادی به درخشش او وجود دارد. ویندال در راه رسیدن هلند به یورو عالی بوده و حالا چشم‌ها خیره به عملکرد او در یورو خواهند بود.

سانچو – انگلیس
گرت ساوتگیت در خط حمله تیم ملی انگلیس گزینه‌های خوبی برای استفاده دارد اما سانچو نقطه قوت انگلیسی‌ها است. در ۳ فصل گذشته او چنان شهرتی پیدا کرده که حالا قیمتی گزاف پیدا کند و بسیاری از تیم‌های اروپایی دنبال او هستند. فصل گذشته او در ۲۶ بازی ۱۱ پاس گل داد و ۸ گل زد تا حالا هم در یورو منتظر درخششش باشد.

فران تورس – اسپانیا
تورس یکی از با استعدادترین بازیکنان اسپانیا است که برخی رسانه‌ها از او به عنوان یک ستاره مهم در تیم ملی نام برده‌اند. او توانایی‌های تکنیکی بالایی دارد و می‌تواند در خط حمله و هافبک ایفای نقش کند. او احتمالا در ترکیب انریکه نقشی مهم داشته باشد.

ساکا – انگلیس
در سن ۱۹ سالگی مورد توجه قرار گرفت و یکی از مهم‌ترین بازیکنان جوان این تورنمنت خواهد بود. ساکا در آرسنال پیشرفتی فوق‌العاده داشته و این پیشرفت با هیچ بازیکن دیگری در آن تیم قابل مقایسه نیست. احتمال دارد او در ترکیب اصلی انگلیس در ابتدا حضور پیدا نکند اما منتظر درخشش او باشید. ساکا آینده خوبی دارد.

1101