آبی‌های لندن به دنبال جذب وینگر 24 ساله بارسلونا

آبی‌های لندن به دنبال جذب وینگر 24 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا یکی از گزینه‌های تابستانی چلسی است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در صورتی که پیشنهاد خوبی برای بازیکنان خود دریافت کند، احتمال دارد با آن موافقت کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی به فران تورس، بازیکن 24 ساله بارسلونا علاقه‌مند است. بارسلونا هم که به دنبال کسب درآمد از طریق فروش بازیکنان است، این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد.

مائوریتسیو پوچتینو وضعیت خوبی در این فصل نداشته است. آن‌ها از حضور در جمع 4 تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناامید شدند و از حالا در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستند.

هرچند که آبی‌ها هنوز در جام حذفی انگلیس حضور دارند و باید در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، به مصاف مدافع عنوان قهرمانی، یعنی منچسترسیتی بروند. آن‌ها در دور یک چهارم نهایی با 4 گل از سد لسترسیتی عبور کردند.

با این حال، مدیران چلسی از الان به فکر فصل آینده هستند تا ناکامی‌های فصل جاری تکرار نشود. آن‌ها به فکر فروش چند بازیکن و جانشین کردن چند بازیکن دیگر هستند. به گزارش فیچاجس، رحیم استرلینگ که در هفته‌های اخیر مورد انتقاد شدید از سوی هواداران قرار گرفته، در لیست فروش چلسی قرار دارد.

حالا گفته شده است که فران تورس، گزینه جانشینی رحیم استرلینگ در تابستان پیش رو است. این وینگر اسپانیایی سابقه بازی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و پیش از بارسلونا، در منچسترسیتی و زیر نظر پپ گواردیولا بازی می‌کرد.

تورس در سال 2022 با مبلغ 47 میلیون پوند از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست و در این فصل آمار 11 گل و 4 پاس گل در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

1428