لیست فروش منچستریونایتد برای تابستان مشخص شد

لیست فروش منچستریونایتد برای تابستان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند برای ایجاد تعادل در حساب‌های مالی و فعالیت در بازار نقل و انتقالات، چند بازیکن خود را به فروش برسانند.

به گزارش فوتبالی، با ورود گروه اینئوس و سر جیم رتکلیف، تغییرات زیادی در ساختار مدیریت باشگاه منچستریونایتد به وجود آمد. رتکلیف با استخدام عمر برادا، مدیر ورزشی سابق منچسترسیتی نشان داد برنامه ویژه‌ای برای تقویت شیاطین سرخ در فصل آینده دارد.

اما در مرحله اول، مدیران باشگاه انگلیسی تصمیم دارند چند بازیکن را که دیگر جایی در ترکیب اصلی ندارند به فروش برسانند و چند بازیکن سرشناس را در لیست فروش خود قرار دادند.

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد که تابستان 2021 با مبلغ نزدیک به 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به جمع قرمزهای شهر منچستر اضافه شده بود، در این فصل با اریک تن هاگ، سرمربی هلندی باشگاه درگیر شد و سرانجام در نقل و انتقالات زمستانی امسال به باشگاه سابق خود، یعنی دورتموند قرض داده شد.

پیش‌بینی می‌شد که در صورت جدایی تن هاگ از منچستریونایتد، سانچو یک شانس دوباره برای بازگشت به تیم انگلیسی داشته باشد؛ اما حالا شنیده می‌شود که مدیران منچستر بدون توجه به آینده سرمربی هلندی، قصد دارند سانچو را به صورت قطعی به فروش برسانند.

میسون گرینوود، ستاره جوان انگلیسی پرحاشیه منچستریونایتد هم در ابتدای فصل به ختافه قرض داده شد و حالا گفته می‌شود که در لیست فروش باشگاه قرار گرفته است.

فاکوندو پلیستری، تام هیتون، عمری فورسون، آلوارو فرناندز، هانیبال مجبری، دونی فندبیک، برندون ویلیامز و آنتونی مارسیال از دیگر گزینه‌های مدیران منچستریونایتد برای فروش و کسب درآمد در تابستان هستند.

1428