منچستریونایتد قیمت ستاره انگلیسی خود را مشخص کرد

منچستریونایتد قیمت ستاره انگلیسی خود را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی- جیدون سانچو یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود در لیست فروش باشگاه منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی است که قصد دارد تغییرات زیادی در تابستان امسال در ترکیب تیم خود ایجاد کند. آن‌ها در وهله اول قصد دارند از شر بازیکنانی که دیگر سودی برایشان ندارند خلاص شوند، و بعد به سراغ گزینه‌های خود بروند.

جیدون سانچو، وینگر انگلیسی منچستریونایتد که در حال حاضر به صورت قرضی در بروسیا دورتموند بازی می‌کند، یکی از بازیکنانی است که مدیران منچستریونایتد قصد دارند او را به فروش برسانند و از این طریق، کسب درآمد کنند.

سانچو در این فصل با اریک تن هاگ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ به مشکل خورد تا راهی جز جدایی در نیم فصل نداشته باشد. هواداران حدس می‌زدند که این در صورت جدایی تن هاگ در تابستان، سانچو یک فرصت دیگر برای درخشش در منچستریونایتد به دست بیاورد، اما حالا رسانه‌ها مدعی شده‌اند که سران باشگاه انگلیسی حتی در صورت جدایی تن هاگ نیز می‌خواهند سانچو را به فروش برسانند تا از قوانین فیرپلی مالی تبعیت کنند.

بروسیا دورتموند یکی از باشگاه‌هایی است که تمایل دارد سانچو را به خدمت بگیرد. این بازیکن تکنیکی انگلیسی خاطرات خوشی در باشگاه آلمانی دارد و خودش هم دوست دارد یک بار دیگر پیراهن زرد دورتموند را به تن کند.

به گزارش نشریه آلمانی بیلد، منچستریونایتد آماده است جیدون سانچو را با مبلغی حدود 35 تا 40 میلیون یورو به دورتموند بفروشد. من‌یونایتد قبول کرده که سانچو بیشتر از این قیمت به فروش نمی‌رسد.

1428