آخرین وضعیت مصدومین توپچی‌ها پیش از تقابل با منچسترسیتی

آخرین وضعیت مصدومین توپچی‌ها پیش از تقابل با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم آرسنال در حالی با فرم بسیار خوب خود روز یک‌شنبه به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت که برخی از بازیکنان کلیدی این تیم در روزهای گذشته دچار مصدومیت شده بودند و حضور آنها در بازی روز یک‌شنبه مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، در نبرد حساس آرسنال نقابل منجسترسیتی اگر آرسنال بازیکنان کلیدی خود مانند گابریل مارتینلی، بوکایو ساکا و گابریل ماگالایش را به دلیل مصدومیا در اختیار نداشته باشد، این موضوع می‌تواند مشکل پیچیده‌ای برای میکل آرتتا شود.

میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل منچسترسیتی در مورد وضعیت مصدومیت سه بازیکن خود گفت: "ساکا، مارتینلی و گابریل هنوز با تیم تمرین نکردند اما احتمال اینکه برای بازی با سیتی بخشی از تیم باشند وجود دارد."

با وجود این مشکلات آرتتا می‌خواهد تا جایی که ممکن است یک تیم قوی را راهی کند تا مقابل تیم منچسترسیتی پپ گواردیولا قرار گیرند. او در مورد اینکه آیا اعتماد خود به بازیکنانش گفت: "من به بازیکنانم و کاری که می‌خواهیم انجام دهیم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. این چیزی است که باید در زمین نشان دهیم."

تا این لحظه تایید شده جان استونز و کایل واکر از منچسترسیتی بازی روز یک‌شنبه را از دست خواهند داد. اما با توجه به صحبت‌های آرتتا باید تا روز بازی صبر کرد و دید که آیا ساکا، مارتینلی و ماگالایش به این بازی حساس خواهند رسید یا خیر.

۱۴۲۸