صحبت های سرمربی آرسنال در مورد سخت شدن رقابت با منچسترسیتی

صحبت های سرمربی آرسنال در مورد سخت شدن رقابت با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - آرتتا می‌گوید که آن ها هنوز شانس قهرمانی ذر لیگ را دارند. 

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی با یک امتیاز بیشتر از آرسنال در صدر جدول قرار گرفتند در حالی که یک بازی کمتر نیز دارند. آرتتا همزمان با ستایش تیم خود برای اینکه به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده راضی نیستند، بر روی این‌که آرسنالی ها هنوز هم برای قهرمانی لیگ می‌جنگند پافشاری کرد.

با وجود حضور در صدر لیگ جزیره برای مدت طولانی، آن ها پس از پیروزی 2-1 سیتی مقابل فولام جای خود را به آبی پوشان شهر منچستر دادند. سیتیزن ها حالا 8 بازی پیاپی را در لیگ که شامل برد مهم 4-1 مقابل آرسنال است را برده اند، که سرنوشت 5 امین قهرمانی آن ها در 6 فصل اخیر پرمیرلیگ را در دستان خودشان قرار داده است. 

در نقطه مقابل توپچی ها از 4 بازی اخیر خود تنها 3 امتیاز کسب کرده اند، اما حداقل فرم خوب آن‌ها در طول فصل برگشت آن ها پس از 6 فصل را تضمین کرده است. آن ها در حالی در روز سه شنبه میزبان چلسی بحران زده در ورزشگاه امارات خواهند بود که آرتتا کنار کشیدن آرسنال از رقابت قهرمانی این فصل را رد کرده است.

وی در این باره گفت :"ما چیز هایی که به دست آوردنشان سخت بوده را به دست آورده ایم و هنوز شانس قهرمانی در لیگ را داریم زیرا 5 بازی دیگر داریم و اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد. تعیین قهرمان لیگ دیگر در دستان ما نیست، چیزی که در دستان ماست این است که تلاش کنیم تمام بازی های باقی مانده مان را ببریم و باقی موارد وابسته به سیتی است. "

" کاری که ما باید بکنیم این است که اتفاقی که هفته پیش افتاد را فراموش کنیم، از آن درس بگیریم و به بازی بعدی خود که در خانه مان، میان هوادارن مان انجام خواهد شد فکر کنیم و اوضاع را درست کنیم. "

2102