نقل و انتقلات/ شرط سانچو برای بازگشت به منچستر یونایتد؛ مدافع 68 میلیونی در رادار آرسنال

نقل و انتقلات/ شرط سانچو برای بازگشت به منچستر یونایتد؛ مدافع 68 میلیونی در رادار آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که ستاره طرد شده توسط تن هاگ، همچنان مایل است تا به اولدترافورد بازگردد.

به گزارش فوتبالی، باهم نگاهی به جدیدترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال اروپا خواهیم انداخت.

جیدون سانچو آماده است تا در صورت تصمیم منچستر یونایتد برای اخراج تن هاگ، به این باشگاه بازگردد. این بازیکن انگلیسی پس از به مشکل خوردن با تن هاگ، در ژانویه از شیاطین سرخ جدا شد و به دورتموند پیوست. (i news)

.

منچستر یونایتد مایل قصد دارد تا کوبی ماینو را در اولدترافورد نگه دارد و می‌خواهد تا قرارداد جدیدی به این بازیکن جوان پیشنهاد کند. (The Sun)

.

منچستر یونایتد در تابستان پیش رو به جذب یک مدافع میانی چشم خواهد داشت و پس از اینکه از قیمت جرد برنثویت مطلع شد، تصمیم گرفته تا برای جذب تودیبو، مدافع تیم نیس تلاش کند. (TEAMtalk)

.

چلسی و بارسلونا، برنامه دارند تا برای جذب پائولو دیبالا تلاش کنند. قرارداد این ستاره آرژانتینی با رم در سال 2025 به پایان خواهد رسید. (Rudy Galetti - Italy)

.

رئال مادرید در حال بررسی شرایط جهت فعال کردن بند فسخ 35 میلیون پوندی جرمی فریمپونگ، مدافع راست بایرلورکوزن است. (TEAMtalk)

.

منچستر سیتی در تلاش است تا وستهم را به کاهش مبلغ درخواستی برای لوکاس پاکتا قانع کند. این بازیکن برزیلی بند فسخی به ارزش 85 میلیون پوند در قراردادش با وستهم دارد. (Foot Mercato - France)

.

آرسنال یکی از اصلی ترین تیم‌های علاقه مند به عثمان دیامونده، مدافع اسپورتینگ لیسبون است. چلسی و بایرن مونیخ نیز به این مدافع که بند فسخی به ارزش 68 میلیون پوند در قراردادش دارد، علاقه مند هستند. (O Jogo - Portugal)

2102