ستاره آرسنال به دیدار با بایرن مونیخ می‌رسد

ستاره آرسنال به دیدار با بایرن مونیخ می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال مطمئن است بوکایو ساکا برای بازی حساس با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، حاضر و آماده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه هفته آینده، تیم های آرسنال و بایرن مونیخ دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم امارات برگزار خواهند کرد. نگرانی بزرگ هواداران این تیم، وضعیت مصدومیت بوکایو ساکا، ستاره انگلیسی است. ساکا در دیدار مقابل منچسترسیتی در دقیقه 70 تعویض شد و بازی با لوتون تاون را از دست داد. با این حال، ساکا در تمرینات اخیر آرسنال حاضر بوده و آرتتا شک ندارد که این وینگر تکنیکی می تواند در بازی حساس هفته آینده شرکت کند.

به نقل از سایت گل، بازی بعدی توپچی ها، روز شنبه در ورزشگاه آمکس مقابل برایتون خواهد بود و آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "مطمئن هستم که ساکا به بازی با بایرن می رسد. فکر می کنم او در این بازی خواهد درخشید و تفاوت را رقم خواهد زد. او بسیار قوی است و به همین خاطر مطمئن هستم که مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. وقتی با او صحبت کردم، بوکایو بسیار مصمم بود تا در این بازی حساس حضور داشته باشد. او فقط به پیشرفت فکر می کند."

4416