بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰ ؛ وداع میکل آرتتا و شاگردان با لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰ ؛ وداع میکل آرتتا و شاگردان با لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- دور برگشت مرحله ۱/۴ نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با شکست خارج از خانه آرسنال مقابل بایرن مونیخ و حذف این تیم از گردونه مسابقات پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم آرسنال در دیدار برگشت از مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف تیم بایرن مونیخ آلمان رفت و در  یک دیدار خارج از خانه مقابل حریف خود با نتیجه ۱-۰ شکست خورد و با توجه به تساوی ۲-۲ در دیدار رفت در شهر لندن شاگردان میکل آرتتا فرصت صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات را از دست دادند. در نیمه اول علی رغم تلاش دو تیم حاصلی برای هیچکدام از تیم های آرسنال و بایرن مونیخ حاصل نشد و این بازی با نتیجه ۰-۰ در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی بیشتر شد اما بی دقتی مهاجمان تیم آرسنال و بایرن مونیخ مانع از گلزنی شاگردان میکل آرتتا و توماس توخل شد تا اینکه در دقیقه ۶۳ و در یک نفوذ و ارسال توسط رافائل گریرو بازیکن پرتغالی بایرن مونیخ و ضربه سر یاشوا کیمیش گل برتری بایرن مونیخ میزبان به ثمر رسید و در نهایت بازی با حساب ۱-۰ به سود تیم بایرن مونیخ به پایان رسید و در مجموع مونیخی ها با حساب ۳-۲ پیروز مجموع دو دیدار رفت و برگشت شدند.


۱۰۰۹