خیز آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

خیز آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا ستاره انگلیسی آرسنال معتقد است که آن ها از فصل گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته اند و در این فصل شانس زیادی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر دارند.

به گزارش فوتبالی، در فصل قبل، توپچی ها برای بخش اعظمی از فصل، صدرنشین لیگ برتر انگلیس بودند، اما در نهایت به خاطر کم تجربگی، رقابت را به منچسترسیتی واگذار کردند. حالا در این فصل میکل آرتتا تجدید قوا کرده و دوباره آرسنال در بین تیم های مدعی قهرمانی است. آن ها شنبه عصر از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آمکس مهمان برایتون بودند و توانستند با حساب سه بر صفر به پیروزی برسند و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول، موقتاً به صدر جدول بروند.

به نقل از سایت گل، ساکا زننده گل اول توپچی ها از روی نقطه پنالتی به اسکای اسپورتس گفت: "دوست ندارم به فصل قبل فکر کنم، اما می توانم بگویم که درس خوبی یاد گرفتیم. در اواخر فصل گذشته، ما در دقایق پایانی گل های بدی می خوردیم و به این خوبی دفاع نمی کردیم. در این فصل ما راحت تر بازی می کنیم و شخصاً فکر می کنم تیم بهتری نسبت به فصل قبل داریم. احساس می کنم که می توانیم در هر بازی به پیروزی برسیم."

4416