اولین بازیکن منچستریونایتد که پس از 13 سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید

اولین بازیکن منچستریونایتد که پس از 13 سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند شب گذشته موفق شد در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه چهار بر دو اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکنانی که در این بازی در ترکیب بروسیا دورتموند حضور داشت، جیدون سانچو بود. سانچو در این دیدار 86 دقیقه بازی کرد و پس از آن با صالح اوزچان تعویض شد.

جیدون سانچو در اصل بازیکن منچستر یونایتد است که به طور قرضی در بروسیا دورتموند حضور دارد. سانچو در ژانویه بود که منچستر یونایتد را به طور قرضی ترک کرد و راهی بروسیا دورتموند شد. در حقیقت اریک تن هاگ اعتقادی به این بازیکن نداشت و همین قضیه موجب شد که او منچستریونایتد را ترک کند.

حالا جیدون سانچو راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است. او اولین بازیکن منچستریونایتد از سال 2011 میلادی است که توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. آخرین باری که شیاطین سرخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند در فصل 2010/11 و با هدایت سر الکس فرگوسن بود.

سانچو به نیمه نهایی رسیده است و بازیکن قرضی منچستر یونایتد در بروسیا دورتموند است. بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی باید با پاری سن ژرمن بازی کند.

1470