پیانیچ آماده جنگیدن برای تصاحب جایگاهش در بارسلونا است

پیانیچ آماده جنگیدن برای تصاحب جایگاهش در بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا ادعا کرد که نمی‌خواهد به همین زودی تسلیم شود. 

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس قرار به معاوضه دو هافبک طراح خود گذاشتند. آرتور ملو هافبک جوان برزیلی در ازای میرالم پیانیچ 31 ساله راهی یوونتوس شد. حال پیانیچ در فصل اول خود در لباس آبی اناری‌ها نتوانسته انتظارات را برآورده کند. درخشش پدری باعث شده تا پیانیچ از ترکیب اصلی دور بماند و حتی در هفته‌های اخیر ریکی پویگ هم به او ترجیح داده شده است. تمامی این قضایا باعث شده تا خیلی‌ها تصور کنند که پیانیچ سال آینده در نیوکمپ نخواهد بود. 

هافبک سابق رم و یووه درباره این موضوع به موندو دپورتیوو گفت: "من با بارسا قرارداد امضا نکردم که در همان فصل نیز جدا شوم. من آمدم تا در باشگاهی که برای چند سال، نتایج و اتفاقاتش را دنبال می‌کردم، تاریخ‌سازی کنم."

او در ادامه گفت: "من دوران بازیگری‌ام را در فرانسه آغاز کردم، اما همیشه به نتایج بارسلونا نگاه می‌کردم. 2 سال پیش، اریک آبیدال خواستار جذب من برای این باشگاه بود و ما در حال مذاکره بودیم. در انتها سران این باشگاه تصمیم گرفتند که آنتوان گریزمن را خریداری کنند و دیگر پولی برای جذب من نداشتند. بعد آن، من باید برای پوشیدن پیراهن بارسا یک سال بیشتر صبر می‌کردم و این از بچگی رویای من بود. سران باشگاه به من گفتند که تجربه و شخصیت تو می‌تواند کمک شایانی به بازیکنان جوان در آکادمی لاماسیا بکند."

4416