پیانیچ: نمی‌دانم چرا کمتر از حد انتظار بازی می‌کنم

پیانیچ: نمی‌دانم چرا کمتر از حد انتظار بازی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – پیانیچ اعالم کرده خودش هم نمی‌داند چرا به آن اندازه که در نظرش بوده، در بارسلونا فرصت بازی پیدا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، میرالم پیانیچ در جدیدترین گفت و گوی خود به تله فوت گفته: دلیل اصلی و دقیق اینکه چرا به آن اندازه‌ای که انتظار داشتم بازی نکرده‌ام را نمی‌دانم. همچنان به تلاش ادامه می‌دهم. شما باید به تصمیماتی که گرفته شده احترام بگذارید. حتی اگر موافق آن نباشید. می‌خواهم تاثیر خودم را در این باشگاه بگذارم.

پیانیچ در ادامه درباره بازی مقابل پاری سن ژرمن گفت: در مرحله یک هشتم نهایی حضور داریم و این بازی برای هیچکدام از ۲ تیم آسان نخواهد بود. برای ما، هواداران و باشگاه اهمیت زیادی دارد که بتوانیم پاریسی‌ها را شکست دهیم. چیزی که پاری سن ژرمن می‌خواهد جام قهرمانی لیگ قهرمانان است و قهرمانی در لیگ فرانسه هم برای آن‌ها یک امر اجباری به شمار می‌رود.

هافبک بوسنیایی بارسلونا درباره مسی افزود: در حال حاضر او تمرکزش را روی اهداف‌مان تا اینجا فصل گذاشته. آسان نیست تا پس از تمام چیزهایی که تجربه کرده حالا شرایط برایش عادی شود اما فکر می‌کنم این اتفاق اتفاده و او باانگیزه و قدرتمند است. باید از او بیشترین استفاده را کنیم و تا می‌توانیم در تمام رقابت ها جلو برویم.

1101