انتقاد بازیکن سابق بارسلونا از رونالد کومان

انتقاد بازیکن سابق بارسلونا از رونالد کومان

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ بازیکن بوسنیایی بشکیتاش و سابق بارسلونا به انتقاد از رونالد کومان، سرمربی هلندی بلوگرانا پرداخت و مدعی است که آن‌ها به یک رهبر خوب نیاز دارند. 

به گزارش فوتبالی، فشار رسانه‌ها روی کومان هر روز بیشتر می‌شود. پس از شروع ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا که با شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ همراه شد، آن‌ها در دیدار دوم خود برابر بنفیکا نیز 3-0 شکست خوردند تا بدون گل زده در قعر جدول گروه قرار بگیرند. همچنین کاتالان‌ها در روز یک شنبه اولین شکست خود را در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید تجربه کردند تا اوضاع کومان بدتر از قبل شود. 

به نقل از سایت گل، پیانیچ هافبک سابق یوونتوس و رم در گفت و گویی با beIN Sports گفت: "بارسلونا شرایط و دوران بسیار سختی را تجربه می‌کند. نتایج چیزی نیستند که در شان این باشگاه و هوادارانش باشد و همین موضوع، فشار را بر روی بازیکنان افزایش می‌دهد. شاید یک لیدر و رهبر خوب بتواند این باشگاه را روی پایش برگرداند. بارسلونا به شکوه گذشته خود باز خواهد گشت، اما این مسئله زمان‌بر است. بارسلونا همیشه یکی از چهار الی پنج باشگاه بزرگ در دنیا است و من شک ندارم که به دوران خوب گذشته خود باز می‌گردند."

4416