پیام اینستاگرامی هافبک بارسلونا با چاشنی کنایه به کومان

پیام اینستاگرامی هافبک بارسلونا با چاشنی کنایه به کومان

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ فصل جالبی را در بارسلونا نداشت. این بازیکن بوسنیایی فصل را با 30 بازی و 1295 دقیقه به پایان رساند که در لالیگا فقط در شش تا از 36 بازی که در لیست قرار گرفت، فیکس شد و در چهارده بازی پایانی لالیگا فقط 20 دقیقه بازی کرد.

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی در مورد بازگشت پیانیچ به لیگ ایتالیا مطرح شده است اما این بازیکن در پیامی اینستاگرامی با کنایه ای غیرمستقیم به کومان گفت که می خواهد فصل بعد در بارسا بماند. به نظر می رسد که پیانیچ امیدوار است که با جدایی احتمالی کومان و حضور یک مربی جدید روی نیمکت بارسا شرایطش عوض شود. هافبک بوسنیایی در پیام خود نوشت:" به پیراهن بارسلونا افتخار می کنم، به تیم احترام می گذارم، درون و بیرون زمین همه تلاشم را انجام می دهم، این چیزی است که بارسلونا لیاقتش را دارد، این کاری است که بازیکنان از روز اول انجام داده اند. البته این فصل برایم طعم خوشی نداشت و سوالاتی دارم که هنوز در جستجوی پاسخشان هستم. درود بر همه بارسایی ها. به زودی شما را می بینم."

در حقیقت پیانیچ به عنوان ستاره ای در خط هافبک یوونتوس راهی بارسلونا شد و انتظار داشت که نقش پررنگ تری در تیم کاتالان داشته باشد اما کومان اعتقاد چندانی به وی نداشت و حالا در فصل اینده باید شرایط خود را تغییر بدهد.

4125