رسمی؛ میرالم پیانیچ، سومین خرید بارسلونا در فصل 21-2020

رسمی؛ میرالم پیانیچ، سومین خرید بارسلونا در فصل 21-2020

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با جذب میرالم پیانیچ سومین خرید خود در فصل 21-2020 را نهایی کرد. کاتالان ها پس از خرید فرانسیسکو ترینکائو از براگا و ماتیوس فرناندز از پالمیراس ( که در حال حاضر قرضی به وایادولید رفته )  دومین بوسنیایی تاریخ خود پس از مهو کودرو را خرید. بارسلونا با پرداخت 60 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد، هافبک 30 ساله بالکانی را برای چهار فصل به خدمت گرفت. پیانیچ تا سال 2024 قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش به 400 میلیون یورو رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، آرتور ملو با مبلغ 72 میلیون یورو نقد به علاوه 10 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد به یوونتوس ملحق شد اما هم آرتور و هم پیانیچ تا پایان لیگ قهرمانان اروپا در تیم هایشان می مانند.

خاویر یانگواس پزشک بارسلونا که به همراه آرتور به تورین سفر کرده بود از پیانیچ تست پزشکی گرفت و برای رسمی کردن خرید وی چراغ سبز نشان داد. پیانیچ بازیکن مورد اعتماد ترکیب یوونتوس بود که در بارسا نیز دستمزدی مشابه یووه خواهد داشت یعنی سالی 7.5 میلیون یورو. به هر صورت بارسلونا از معاوضه پیانیچ و آرتور درآمد بیشتری کسب کرد که البته منطقی به نظر می رسد چرا که بازیکنی 30 ساله را با بازیکنی جوان معاوضه کردند.