پیانیچ: اولین بازی‌ام با پیراهن بارسلونا خاص بود

پیانیچ: اولین بازی‌ام با پیراهن بارسلونا خاص بود

خبرگزاری فوتبالی – میرالم پیانیچ نمی‌تواند شور و اشتیاقش از بازی در تیم بارسلونا را پنهان کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب جام خوان گمپر، بارسلونا به مصاف الچه رفت و توانست حریف خود را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. بارسلونا پیش از این بازی، ۲ دیدار تدارکاتی را پشت سر گذاشته بود اما می‌توان گفت این دیدار یک محک نسبتا جدی برای کومان و بازیکنان جدید بارسلونا به شمار می‌رفت.

هیچکدام از خریدهای جدید بارسلونا از ابتدا در این دیدار به میدان نرفتند اما در نیمه دوم چند فر از جمله پدری و ترینکائو به بازی آمدند. میرالم پیانیچ، هافبک سابق یوونتوس هم در دقیقه ۶۳ به جای بوسکتس وارد میدان شد تا بالاخره با پیراهن ۸ بارسلونا در میانه زمین آفتابی شود.

پیانیچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: خیل خاص بود. اگرچه که دوست داشتم در حضور تماشاگران بازی می‌کردم. همه چیز سریع گذشت. من به تازگی در همین هفته تمریناتم را آغاز کرده بودم.

رونالد کومان قبل از حضور پیانیچ در زمین با این بازیکن بوسنیایی صحبت کرد. پیانیچ دراین زمینه می‌گوید: او به من اعتماد به نفس داد و گفت همه چیز به خودم بستگی دارد. تیم واقعا سخت تلاش می‌کند و من هم برای اولین بازی تلاش می‌کنم. ما آماده هستیم. تیم ما دارد به بهترین شکل ممکن تلاش می‌کند.

1101