رم از انتقال پیانیچ به بارسلونا چقدر سود می کند؟

رم از انتقال پیانیچ به بارسلونا چقدر سود می کند؟

خبرگزاری فوتبالی - انتقال 60 میلیونی میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی از یوونتوس به بارسلونا سود مالی اندکی را هم نصیب رم یکی از تیم های سابق این هافبک کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای خرید پیانیچ از یوونتوس 60 میلیون یورو نقد پرداخت و پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد ممکن است به این مبلغ اضافه شود. از سویی آرتور ملو با 72 میلیون یورو از بارسا راهی تورین می شود که ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد نیز به این قرارداد اضافه می شود.

حالا خبر می رسد که از انتقال پیانیچ به بارسلونا مبلغ 600 هزار یورو هم نصیب باشگاه رم خواهد شد. بر اساس قوانین فیفا، جالوروسی ها هم به عنوان حق رشد بخشی از مبلغ انتقال پیانیچ را دریافت می کنند چرا که به پیشرفت فوتبال این هافبک قبل از انتقالش به تورین در سال 2016 کمک کرده اند.

از سویی باشگاه المپیک لیون از این انتقال 450 هزار یورو دریافت می کند، متز مبلغ 1.05 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و مبلغ 900 هزار یورو هم نصیب باشگاه شیفلانژ خواهد شد.  بازیکن بوسنیایی دوران درخشانی را در باشگاه رم داشت که در 185 بازی بین سالهای 2011 تا 2016 مجموعا 30 گل زد و 44 پاس گل داد که نمایش خوبی را از خود ارائه داد و درخشان ظاهر شد و بعد از ان هم دوران موفقی را در یووه داشت و حالا منتظر چالش جدید خود در نیوکمپ می شود.