هافبک بارسلونا، بهترین ورزشکار سال بوسنی

هافبک بارسلونا، بهترین ورزشکار سال بوسنی

خبرگزاری فوتبالی - مراسم برگزیدن بهترین ورزشکار سال 2020 در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد و میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا، به عنوان بهترین ورزشکار سال این کشور برگزیده شد. او در فصل 2019/20، یعنی در نیمه‌ی اول سال 2020 در باشگاه یوونتوس توپ می‌زد اما در تابستان گذشته راهی بارسلونا شد و با آرتور ملو معاوضه شد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که میرالم پیانیچ از شرایط خود در بارسلونا راضی نیست و اعتقاد دارد که دقایقی که رونالد کومان به او بازی می‌دهد بسیار کم است و او باید بیشتر بازی کند. پیانیچ هفته‌ی گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود:"می خواهم بیشتر بازی کنم و این کاملا مشخص است. صادقانه بگویم که دلیل این شرایط و بازی نکردنم را درک نمی کنم. می خواهم خیلی بیشتر بازی کنم و زمانی که مربی به من شانس بدهد، واکنش نشان می دهم. سعی می کنم که بازیهای خوبی داشته باشم. نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد اما به تمرینات ادامه می دهم و آماده هستم. صد در صد مشخص است که راضی نیستم و نمی توانم هم راضی باشم. در دوران فوتبالم هرگز از بازی نکردن راضی نبودم و حالا هم همین طور است."

در هر صورت او اکنون به عنوان بهترین ورزشکار سال 2020 کشور بوسنی برگزیده شده است و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470