پیانیچ: می‌توانستم به اینتر یا بایرن مونیخ بروم/ در بهترین تیم دنیا هستم

پیانیچ: می‌توانستم به اینتر یا بایرن مونیخ بروم/ در بهترین تیم دنیا هستم

خبرگزاری فوتبالی – میرالم پیانیچ از حضور در بارسلونا بسیار راضی به نظر می‌رسد. او می‌خواهد افتخارات بزرگی با این تیم کسب کند.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ در گفت و گو با Canal Plus فرانسه گفته: من در بهترین باشگاه دنیا بازی می‌‌کنم. اینجا سبکی از فوتبال وجود دارد که همیشه می‌خواستم با آن بازی کنم اما هنوز راضی نیستم. می‌خواهم فرصت کسب جام‌های بزرگ را داشته باشم. این هدف من است که در بهترین باشگاه باشم و افتخارات بزرگ کسب کنم. فرصت این را داشتم که به بایرن مونیخ یا اینتر بروم اما احساس می‌کردم آن زمان، زمان مناسبی نبود. می‌توانستم ۲ سال زودتر به یوونتوس برم اما نمی‌خواستم ۲ سال از دوران فوتبالم را با حضور در تیمی که پوگبا، پیرلو و ویدال دارد از دست بدهم. حالا برای بارسلونا بازی می‌کنم که یک چالش خوب است.

پیانیچ در ادامه افزود: سبک فوتبال من این است که زودتر از رخ دادن اتفاقات آن را متوجه شوم و به بازی سرعت دهم. من سریع‌ترین بازیکن تیم نیستم اما توپ را به سرعت به چرخش درمی‌آورم. این بینش من در فوتبال است. من از نظر فیزیکی بهترین نیست. اگرچه روی آن کار کرده‌ام اما بالاتر از این ها، تمام فوتبال من کنترل، پاس و دید در بازی است. برای من فوتبال یعنی هوشمند بودن در زمین.

1101