تمام فکر و ذکر خرید جدید بارسلونا، یوونتوس است!

تمام فکر و ذکر خرید جدید بارسلونا، یوونتوس است!

خبرگزاری فوتبالی – شادی پیانیچ در جشن قهرمانی یوونتوس باعث بروز شایعات عجیبی شده است.

به گزارش فوتبالی، اولین خرید بارسلونا برای فصل آینده میرالم پیانیچ از تیم یوونتوس اعلام شد. کسی که با آرتور ملو، بازیکن تیم بارسلونا تعویض شد تا شاید مشکلات خط میانی تیم کاتالونیایی حل شود.

این خبر قبل از اتمام لالیگا اعلام شد و بسیار نگران این مسئله بودند که آیا این دو بازیکن با تمرکز کامل بازی‌های تیم‌هایشان را انجام می‌دهند یا خیر. حالا رسانه مارکا با استناد به یک فیلم مربوط به جشن قهرمانی یوونتوس در سری آ اعلام کرده تمام فکر و ذکر میرالم پیانیچ در حال حاضر تیم یوونتوس است نه بارسلونا.

پس از قهرمانی یوونتوس در سری آ بسیاری از بازیکنان یوونتوس اقدام به شادی در رختکن کردند و بسیاری از آن‌ها در حساب‌های شخصی خود در اینستاگرام اقدام به انتشار فیلم کردند. شادی بیش از حد پیانیچ در این فیلم‌ها که البته خود او هم تعداد زیادی ویدیو از شادی‌اش منتشر کرده باعث شده تا مارکا این ایده را مطرح کند.

مائوریسیو ساری، سرمربی تیم یوونتوس هم پیشتر درباره حرفه‌ای‌گری پیانیچ و اینکه حالا با تمرکز کامل برای یووه بازی می‌کند تا از ابتدای فصل بعد با پیراهن بارسا به میدان برود گفته: پیانیچ  واقعا درگیر تیم است و خود را جزئی از باشگاه می‌داند. به سلامت اخلاقی و حرفه‌ای بودن او شک ندارم.

1101