غیبت مشکوک سمیعی در جلسه آشتی‌کنان با نکونام؛ شروع یک اختلاف جدید؟

غیبت مشکوک سمیعی در جلسه آشتی‌کنان با نکونام؛ شروع یک اختلاف جدید؟

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا هاشم سمیعی و جواد نکونام با یکدیگر به مشکل خورده‌اند و مدیرعامل از سرمربی حمایت نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا موج جدیدی علیه جواد نکونام شکل بگیرد. هواداران استقلال که اصلا از عملکرد تیم محبوب خود راضی نبودند پس از این شکست در فضای مجازی خواهان اخراج نکونام شدند. هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل استقلال هم که ظاهرا دنبال یک بهانه برای قطع همکاری با نکونام بودند، اخراج او و انتخاب جانشین را در دستور کار خود قرار دادند.

هاشم سمیعی برای انتخاب سرمربی آینده استقلال با مربیانی مانند فرهاد مجیدی، پتف، ساپینتو و... بر سر میز مذاکره نشست اما هر کدام بنا به دلایلی منتفی شدند و روز گذشته احمد شهریاری با حضور در اردوی استقلال، ابقای نکونام را رسما اعلام کرد. جواد نکونام پیش از این علیه هاشم سمیعی و احمد شهریاری مصاحبه کرده بود اما جواد به هر شکل با ثبت یک قاب خندان کنار شهریاری موقتا در استقلال ماندنی شد.

هاشم سمیعی در جلسه آشتی‌کنان با نکونام غایب بود و این موضوع باعث شد شایعات مختلفی پیرامون این غیبت به گوش برسد. عده‌ای بر این باور هستند که احمد شهریاری، سمیعی را در جریان این جلسه نگذاشته است و عده دیگری هم معتقدند سمیعی به خواست خود در این جلسه حضور نداشته و نمی‌خواسته با جواد نکونام رو در رو شود. طبق شنیده‌ها، صندلی مدیریتی هاشم سمیعی هم در خطر است و احتمال برکناری او و مدیرعامل شدن مصطفی کارخانه حضور دارد. کارخانه روز گذشته کنار شهریاری در جلسه آشتی‌کنان حضور داشت و سمیعی که مدیرعامل است، غایب بود.

اکنون باید دید چه سرنوشتی در انتظار هاشم سمیعی است و آیا او به کار خود در استقلال ادامه می‌دهد یا نه.

5793