یک اتفاق معنادار؛ سمیعی غایب تمرین شلوغ استقلال!

یک اتفاق معنادار؛ سمیعی غایب تمرین شلوغ استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین تمرین استقلالی‌ها در تهران قبل از دربی مهمانان زیادی داشت اما مدیرعامل استقلال در بین مدعوین نبود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد باید کار فرشید سمیعی را در استقلال تمام شده بدانیم. سمیعی خواسته یا ناخواسته در تله‌ای گرفتار شد که به نظر می‌رسد راه نجاتی از آن نداشته باشد. 

پس از انتشار صدای منتسب به مدیر عامل آبی‌پوشان در فضای مجازی و برملا شدن اختلاف ریشه‌دارش با جواد نکونام و احمد شهریاری، حالا غیبت او در جلسه آخر تمرین استقلالی‌ها می‌تواند موید این عنوان باشد که باید کار سمیعی و آبی‌پوشان را تمام شده بدانیم.

در جلسه تمرینی امروز خیلی‌ها دعوت بودند و باید حتی برای حفظ ظاهر هم که شده مدیرعامل تیم هم در تمرین حاضر می‌شد اما به نظر می‌رسد حنای هاشم سمیعی دیگر رنگی ندارد و احمد شهریاری است که همه کاره استقلال است.

این روزها نکونام که از دوئل با سمیعی برنده بیرون آمده چهره خندانی دارد و مانند فاتحان میدان جنگ، بر اسب مراد سوار است اما معلوم نیست فردای دربی آیا باز هم نکونام سرمربی استقلالی هاست یا نه. 

قبل از دربی فشار بسیاری از سوی هواداران استقلال برای تغییر نکونام در فضای مجازی صورت گرفت اما تیم مدیریتی استقلال که در پروژه جایگزینی جواد نکونام چند سکته را پشت سر گذاشته بود تصمیم گرفت تا دربی به نکونام مهلت بدهد تا شاید نتیجه دربی باعث شود وضعیت نکونام تغییر کند.


1359