رابطه شکراب سمیعی با شهریاری و نکونام؛ استقلال همچنان در تندباد حواشی!

رابطه شکراب سمیعی با شهریاری و نکونام؛ استقلال همچنان در تندباد حواشی!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال با رییس هیات مدیره و سرمربی این باشگاه رابطه خوبی ندارد و برای همین در تمرینات آبی‌ها حاضر نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وچهارم هم آرامش ندارد و اکنون بیننده جدیدترین فصل "بازی تاج و تخت" هستیم، جایی که همه به‌دنبال منافع شخصی خود هستند و استقلال و هواداران این تیم در اولویت دوم قرار دارند. اوج حواشی استقلال پس از شکست این تیم برابر استقلال خوزستان شروع شد. مدیران باشگاه پس از اینکه ناراضایتی هواداران از جواد نکونام را دیدند بر سر میز مذاکره با مربیان دیگری نشستند که درنهایت به هیچ‌کدام به توافق نهایی نرسیدند.

نکونام هم که از این اقدام مدیران باشگاه ناراحت شده بود و انتظار نداشت پس از یک باخت در فصل جدید چنین رفتاری با او انجام شود، در طی دو مصاحبه به فرشید سمیعی و مدیران هلدینگ حمله کرد. جواد پس از کش‌وقوس‌های فراوان در سمت خود موقتا ابقا شد اما رابطه شکراب او را سمیعی بر کسی پوشیده نیست.

فرشید سمیعی که ظاهرا قصد ندارد علنا با جواد نکونام وارد جنگ شود و این روزها در پشت پرده حضور دارد، زره جنگی را تن مشاور خود یعنی داوود حقدوست کرد و بازیکن سابق استقلال در یک نشست خبری جواد را مورد هدف قرار داد. نکونام البته پس از تمرین چند روز پیش استقلال تاکید کرد حقدوست حرف‌های سمیعی را زده و تمام نکات او را به رسانه‌ها گفته است. زمانی که ابقای موقت جواد نکونام در استقلال قطعی شد، احمد شهریاری رییس هیات مدیره آبی‌ها به تمرین تیم نکو رفت و با سرمربی استقلال عکسی به یادگار گرفت اما خبری از سمیعی نبود. 

در آن زمان شایعه شده بود رابطه سمیعی با شهریاری خوب نیست و برای همین از او برای حضور در تمرین استقلال دعوت نشده اما باشگاه بلافاصله بیانیه داد و اعلام کرد مدیرعامل استقلال، هنگام برگزاری تمرین مشغول تنظیم قرارداد جدید ایمان سلیمی بوده است!

اکنون و در آستانه دربی حساس پایتخت بار دیگر سناریو گذشته اما این بار به شکل دیگر تکرار شده است. روز گذشته شهریاری برای حمایت از بازیکنان و کادرفنی پیش از مصاف با پرسپولیس، همراه با برخی پیشکسوتان به تمرین استقلال رفت اما باز هم خبری از سمیعی نبود. ظاهرا اکنون سمیعی نه احمد شهریاری را کنار خود می‌بیند و نه رابطه خوبی با نکونام دارد، برای همین می‌داند کسی از حضور او در تمرین استقبال نمی‌کند.

سمیعی که اکنون روی لبه تیغ است، هر لحظه امکان دارد اخراج شود و دیگر خبری از او در استقلال نباشد. بسیاری بر این باور هستند بین سمیعی و نکونام، یک نفر پایان فصل را نمی‌بیند و اکنون باید منتظر ماند و دید پایان این حواشی چگونه رقم خواهد خورد.

۵۷۹۳