نامه استعفای رسمی نکونام به احمد شهریاری تحویل داده شد؛ جواد از غرامت گذشت!

نامه استعفای رسمی نکونام به احمد شهریاری تحویل داده شد؛ جواد از غرامت گذشت!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام رسما از هدایت استقلال استعفا کرد تا داستان او و آبی‌ها به پایان خود رسیده باشد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برابر السد قطر قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر از این تیم شکست خورد. پیش از این دیدار بود که جواد نکونام پس از باخت در دربی با انتشار متنی در فضای رسانه از هدایت استقلال استعفا کرد اما به هر روی این استعفا از سوی هیات مدیره باشگاه قبول نشد. جواد نکونام در متن استعفای خود از دشمنان درون استقلال خبر داد و نوشت:

 "هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم. الان هم اگر این حرف‌ها را می‌زنم و درد دل می‌کنم می‌خواهم بروم، چون به خاطر دشمنی با من می‌خواهند استقلال را از بین ببرند، به خاطر استقلال و هوادار استقلال می‌روم تا این تیم بیشتر از این ها لطمه نخورد".

هیات مدیره باشگاه استقلال که نمی‌خواست در بازی با السد بدون سرمربی باشد، موقتا با استعفای جواد نکونام مخالفت کرد. البته جواد تا پیش از شکست مقابل السد، نامه استعفا ننوشته بودد و حالا ظاهرا همه‌چیز شکل رسمی به خود گرفته است. فرشید سمیعی که امروز در باشگاه استقلال حضور داشت، هنگام ترک باشگاه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:

ظاهرا جواد نکونام نامه استعفای کتبی خود را تحویل رییس هیات مدیره داده است. ما در حال بررسی این موضوع هستیم".

فرشید سمیعی درحالی مدعی شده که هنوز رفتن قطعی نکونام مشخص نیست که این سرمربی کتبا استعفا کرده و سهراب بختیاری‌زاده هم اصلی‌ترین گزینه مدیران استقلال برای حضور در بازی با هوادار است. اکنون باید منتظر ماند و دید استقلال به چه سرنوشتی دچار می‌شود و آیا بختیاری‌زاده موقتا روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا نه.

گفتنی است جواد نکونام با استعفا کتبی که داده دیگر نمی‌تواند مطالبات باقی‌مانده خود را استقلال از طلب کند و باشگاه با این طریق می‌تواند با دردسر کمتری به دنبال جذب سرمربی بعدی باشد.

5793