تصمیم حیاتی هافبک هلندی بارسلونا در خصوص آینده‌اش

تصمیم حیاتی هافبک هلندی بارسلونا در خصوص آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد حالا باید یک تصمیم مهم برای آینده خود بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حالی فصل را آغاز کرده است که چند مهره کلیدی تیمش را در اختیار ندارد. پابلو گاوی، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن، مارک برنال و البته فرنکی دی یونگ، از جمله مصدومان مهم و تاثیرگذار بارسلونا در این مقطع از فصل هستند. بازگشت آن‌ها می‌تواند دست هانسی فلیک را برای ایجاد تنوع تاکتیکی باز بگذارد تا بارسلونا بهتر از الان در مسابقات ظاهر شود، اما بازگشت هیچکدام از این بازیکنان نزدیک نیست.

فرنکی دی یونگ هنوز زمان دقیقی برای بازگشتش به میادین مشخص نشده است. او در الکلاسیکوی رفت فصل گذشته دچار مصدومیت شد، اما همچنان قادر به همراهی تیمش نیست. هانسی فلیک در این خصوص توضیح داد که فرنکی دی یونگ دو راه در پیش دارد، یک این‌که ریسک کند و بدون انجام عمل جراحی پس از فیفادی به مسابقات بازگردد، یا پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و دو ماه دیگر از میادین دور بماند.

به نقل از فرناندو پولو، فرنکی دی یونگ تنها 15 روز فرصت دارد تا در خصوص آینده خودش تصمیم بگیرد. او می‌تواند ریسک مصدومیت دوباره را به جان بخرد و پس از اتمام فیفادی دوباره در ترکیب بارسا قرار بگیرد و یا راضی به انجام عمل جراحی شود. این عمل بایستی دو ماه پیش اتفاق می‌افتاد اما تشخیص اشتباه پزشکان مانع آن شد.

1428