هافبک هلندی بارسلونا عمل جراحی نمی‌کند؛ ستاره مصدوم به‌زودی برمی‌گردد

هافبک هلندی بارسلونا عمل جراحی نمی‌کند؛ ستاره مصدوم به‌زودی برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا نمی‌خواهد پای خودش را به تیغ جراحان بسپارد و احتمالا پس از تعطیلات فیفادی آماده شرکت در مسابقات است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در لیست بازیکنان خود مصدومان زیادی دارد. سه مصدوم مهم و تاثیرگذار کاتالان‌ها، فرنکی دی یونگ، پابلو گاوی و رونالد آرائوخو هستند. در بین این اسامی به نظر می‌رسد که دی یونگ بتواند زودتر از سایر بازیکنان به شرایط مسابقه برگردد و حتی خوان لاپورتا نیز در سخنرانی آخر خود این موضوع را تایید کرد.

او دو گزینه داشت، عمل جراحی کند و حداقل دو ماه دیگر دور از میادین بماند و یا با ریکاوری و استراحت مصدومیت خود را بهبود دهد و پس از تعطیلات فیفا دی به ترکیب بارسا برگردد. به نظر می‌رسد که دی یونگ ریسک را به جان خریده و نمی‌خواهد عمل جراحی کند. او ترجیح می‌دهد هرچه سریع‌تر به میادین بازگردد.

به گفته الکس پینتانل، فرنکی دی یونگ نمی‌خواهد عمل کند. احتمالا او از هفته آینده به تمرینات گروهی بارسلونا برگردد و کم‌کم برای شرکت در مسابقات آماده شود. هانسی فلیک اعتقاد خاصی به بازی دی یونگ دارد و می‌خواهد بهترین نسخه از این بازیکن را به هواداران بارسلونا نشان دهد.

فلیک در طول دوران حضورش در بارسلونا توانست رافینیا را به اوج برساند و حالا می‌خواهد این کار را با هافبک هلندی هم بکند.

1428