مصدومیت هافبک‌های بارسلونا؛ فرصتی استثنایی برای هافبک جوان

مصدومیت هافبک‌های بارسلونا؛ فرصتی استثنایی برای هافبک جوان

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، دو هافبک اصلی و تاثیرگذار کاتالان‌ها، یعنی فرنکی دی‌یونگ و پدری مصدوم شدند و احتمالا حداقل تا چند هفته از میادین دور خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی‌ یونگ و پدری، دو هافبک اصلی بارسلونا در این فصل بودند. این دو بازیکن نقش تاثیرگذاری در سبک بازی بارسلونا داشتند و حضورشان در زمین، باعث می‌شد بلوگرانا تسلط بیشتری بر حریف داشته باشد. اما این دو ستاره تاثیرگذار خط میانی، در دیدار این هفته تیمشان برابر اتلتیک بیلبائو مصدوم شدند و حداقل تا چند هفته قادر به همراهی بارسا نیستند.

حالا این اتفاق می‌تواند یک فرصت طلایی برای فرمین لوپز، هافبک 20 ساله آبی و اناری‌ها باشد. لوپز در این فصل وارد تیم اصلی بارسلونا شد و بازی‌های خوبی هم از خود به نمایش گذاشت که موجب شد توجه ژاوی هرناندز و کادر فنی بارسلونا به او جلب شود.

با وجود مصدومیت سه هافبک تاثیرگذار بارسلونا، یعنی گاوی، پدری و دی یونگ، حالا لوپز می‌تواند فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد. این ستاره جوان می‌تواند محصول بعدی لاماسیا باشد که در تیم اصلی بارسلونا تبدیل به ستاره می‌شود.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، با مصدومیت دی یونگ و پدری، حالا ژاوی می‌خواهد فرمین لوپز را جلوتر از سرخی روبرتو وارد ترکیب اصلی کند. او قصد دارد این فرصت طلایی را در اختیار هافبک جوان تیمش قرار دهد تا خودش را اثبات کند.

فرمین لوپز در اندک دقایقی که در این فصل به دست آورد، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و نشان داد پتانسیل تبدیل شدن به یک ستاره را دارد.

1428