هافبک جوان بارسلونا دچار مصدومیت عضلانی شد

هافبک جوان بارسلونا دچار مصدومیت عضلانی شد

پایگاه خبری فوتبالی- فرمین لوپز، هافبک جوان بارسلونا که با آغاز فیفادی به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه شده بود، دچار مصدومیت عضلانی شد و احتمالا سه یا چهار هفته دور از میادین باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلاتی که هانسی فلیک در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار است. خیلی از کارشناسان و هواداران اعتقاد دارند که هنوز کسی تیم اصلی هانسی فلیک را ندیده است و هواداران باید صبر کنند تا زمان بازگشت فرنکی دی یونگ، گاوی و رونالد آرائوخو فرا برسد و بعد بارسلونای واقعی را زیر نظر مرد آلمانی ببینند.

اما به غیر از این سه بازیکن موثر که مصدومیتشان به قبل از شروع کار هانسی فلیک در بارسلونا برمی‌گردد، چند مصدوم دیگر هم به لیست مصدومان بارسا اضافه شدند. آنسو فاتی، آندریاس کریستنسن، مارک برنال و حالا فرمین لوپز از جمله بازیکنانی هستند که در طول دورانی که تمرینات بارسلونا زیر نظر فلیک برگزار می‌شد، مصدوم شدند. در این بین مصدومیت برنال 17 ساله شدیدتر از سایر بازیکنان بود و احتمالا تا فصل آینده قادر به بازگشت به مسابقات نباشد.

امروز هم خبر مصدومیت فرمین لوپز رسید. گفته می‌شود که این بازیکن از ناحیه چهارسر ران دچار مصدومیت عضلانی شده است. مدت زمان دوری او از مسابقات، 3 یا 4 هفته تخمین زده شده است.

فرمین از جمله بازیکنانی است که تابستان امسال استراحت نکرد. او پس از حضور در دو تورنمنت یورو و المپیک، مستقیما به تمرینات بارسلونا اضافه شد. حالا باید دید فرمین لوپز دقیقا تا کی نمی‌تواند بارسلونا را همراهی کند.

1428