مدت زمان دوری هافبک جوان بارسلونا از میادین مشخص شد

مدت زمان دوری هافبک جوان بارسلونا از میادین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- فرمین لوپز، هافبک جوان بارسلونا که در تمرینات تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت عضلانی شده بود، امروز مدت زمان دوری‌اش از مسابقات مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت یکی از معضل‌های چند فصل اخیر بارسلونا بوده است. در فصول گذشته همواره بارسلونا چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشته است. پیش‌بینی می‌شد که این مشکل با ورود هانسی فلیک برطرف شود؛ چرا که این سرمربی آلمانی تاکید ویژه‌ای بر روی بحث‌های فیزیکی و بدنسازی فوتبال دارد. اما از زمان شروع به کار او در بارسا چند بازیکن از این تیم دچار مصدومیت شدند. آنسو فاتی، آندریاس کریستنسن و حالا فرمین لوپز از جمله این بازیکنان هستند. هرچند که باید گفت لوپز در تمرینات تیم ملی اسپانیا مصدوم شد.

البته مصدومیت لوپز بر خلاف مصدومیت دیگر بازیکنان بارسلونا جدی نیست و احتمالا او یک یا دو بازی بعدی تیمش را از دست بدهد و بعد از آن قادر به حضور در میادین باشد. باشگاه بارسلونا در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که آسیب‌دیدگی فرمین لوپز از ناحیه راست قدامی عضله چهار سر ران پای راست است. این مصدومیت عضلانی است و پیش‌بینی می‌شود در طول مدت زمانی کوتاه بهبود یابد. انتظار می‌رود او تا سه هفته دیگر بتواند بارسلونا را همراهی کند.

فرمین لوپز تابستان امسال هیچ استراحتی نداشت و پس از شرکت در دو تورنمنت یورو و المپیک، مستقیما به اردوی بارسلونا برگشت. حالا کادر فنی بارسا باید به خوبی از او محافظت کنند تا دچار مشکلی که پدری شد، نشود. لوپز اگر به خوبی ریکاوری نکند ممکن است دوباره دچار مصدومیت شود.

1428