غیبت دو هفته ای هافبک بارسلونا به علت مصدومیت

غیبت دو هفته ای هافبک بارسلونا به علت مصدومیت

خبرگزاری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا به علت مصدومیت از ناحیه  پای راست حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود. بارسلونا روز جمعه بیانیه ای منتشر کرده بود و اعلام کرده بود که این بازیکن دچار مصدومیت شده است و حالا مشخص شده که او دو هفته از میادین دور خواهد بود و نمی تواند در تمرینات آینده تیم ستین شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ احتمالا چهار بازی آینده بارسلونا مقابل بیلبائو، سلتا، اتلتیکو و ویارئال را از دست می دهد و به چهار بازی پایانی مسابقات خواهد رسید. تا پیش از این ستین فقط بازی مقابل گرانادا در نیوکمپ را به علت محرومیت از دست داده بود. او بازی با سویا را به علت مصدومیت از دست داد هر چند که در مقابل لگانس نیز بازی نکرد و در کل بازی روی نیمکت نشست. 

باشگاه بارسلونا بدین ترتیب مصدومیت دی یونگ را تایید کرده است.  ملی پوش هلندی بازیکن مهمی در تیم ستین است و قطعا غیبت وی خبر بدی است. سرجی روبرتو نیز همچنان مقابل بیلبائو غایب خواهد بود. پزشکان بارسا امیدوار هستند که دی یونگ در مقابل بارسلونا در بالایدوس بازی کند و این اولین حضورش در میادین پس از سپری کردن مصدومیتش باشد و بدین ترتیب دست ستین باز تر می شود.