شرایط پیچیده و نامشخص هافبک هلندی بارسلونا

شرایط پیچیده و نامشخص هافبک هلندی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، هافبک مصدوم بارسلونا هنوز شرایط مناسبی برای بازگشت به میادین ندارد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی می‌تواند دوباره به زمین فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مصدومان شاخص بارسلونا در حال حاضر فرنکی دی یونگ است. ستاره هلندی این باشگاه که از فصل گذشته همچنان مصدوم است و هنوز نتوانسته شرایط بازگشت به مسابقات را به دست بیاورد. تا چند روز پیش گفته می‌شد که این بازیکن پس از فیفا دی می‌تواند برای بارسلونا به میدان برود، این نکته را حتی خوان لاپورتا هم در آخرین سخنرانی خود تایید کرد.

او می‌توانست پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و ریسک نکند. در این صورت او تا دو ماه دیگر باید دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذاشت، اما خود بازیکن تصمیم گرفت به ریکاوری ادامه دهد. به نقل از نشریه اسپانیایی راک 1، فرنکی دی یونگ نمی‌خواهد عمل کند و دو دیدار بعدی بارسا را از دست خواهد داد. هنوز تاریخ مشخصی برای بازگشت دی یونگ وجود ندارد، اما اعضای باشگاه انتظار دارند او به زودی به شرایط بازی برگردد.

این خبر را نشریه اسپورت هم تایید کرد. به گزارش این خبرگزاری اسپانیایی، پزشکان باشگاه به دی یونگ توصیه کردند پای خود را عمل کند، اما این هافبک هلندی این کار را انجام نداد. در حال حاضر، شرایط این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگر او پای خود را عمل نکند ممکن است در آینده دوباره از همین ناحیه دچار مصدومیت شود. 

1428