اعتراف کاپیتان رئال مادرید: امباپه مرا خیلی اذیت کرده

اعتراف کاپیتان رئال مادرید: امباپه مرا خیلی اذیت کرده

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال کاپیتان دوم رئال مادرید به کیلیان امباپه بابت ورود به این باشگاه خوش آمد گفت و اعتراف کرد که در گذشته، دوران سختی را مقابل او تجربه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، بعد از 7 سال کشمکش و جنگ میان پاریسن ژرمن و رئال مادرید، بالاخره این فلورنتینو پرز بود که توانست کیلیان امباپه را به رئال مادرید بیاورد و حتی هیچ پولی به ناصر الخلیفی پرداخت نکند. امشب قهرمان لیگ قهرمانان در سوپر کاپ اروپا به مصاف آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا خواهد رفت و به احتمال فراوان، امباپه اولین بازی رسمی اش را با پیراهن سپید این باشگاه انجام خواهد داد. 

دنی کارواخال در گذشته چند بار مقابل امباپه بازی کرده و مامور مستقیم مهار او بوده، اما در کنفرانس خبری پیش از بازی اعتراف کرد که او زجر زیادی برای متوقف کردن قهرمان جام جهانی 2018 کشیده. مدافع اسپانیایی به خبرنگاران گفت: "من در گذشته مقابل امباپه بازی کردم و باید بگویم زجر زیادی کشیدم و حالا مطمئنم که او به ما در آینده کمک زیادی خواهد کرد تا جام های فراوانی برنده شویم."

کیلیان امباپه تمامی بازی های پیش فصل لوس بلانکوس را به خاطر تعطیلات تابستانی از دست داد و باید دید که آیا آنچلوتی در این بازی به او اعتماد می کند یا خیر.

4416