نقش بسیار متفاوت ستاره رئال مادرید در برزیل

نقش بسیار متفاوت ستاره رئال مادرید در برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید می گوید نقشی که در تیم ملی برزیل دارد، تفاوت بسیاری با نقشش در باشگاه رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، از هفته هشتم رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، برزیل با نتیجه یک بر صفر مغلوب پاراگوئه شد تا از 8 بازی اول خود، تنها 10 امتیاز اندوخته باشد و در رده پنجم قرار بگیرد. این عملکرد ضعیف برزیل، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. خط حمله برزیل متشکل از 3 ستاره رئال مادرید، وینیسیوس، رودریگو و اندریک بود، اما این 3 نفر نتوانستند کار خاصی در زمین انجام دهند. 

به نقل از سایت گل، وینیسیوس به sporttv گفت: "بازی کردن برای برزیل تفاوت زیادی با رئال مادرید دارد. بازی ها در اروپا متفاوت هستند. توپ از زمین خودمان به محوطه جریمه حریف خیلی سریع انتقال می یابد و می دانیم چگونه خودمان را با شرایط بازی تطبیق دهیم تا بتوانیم بهتر بازی کنیم و ببریم. می دانیم در چه وضعیتی هستیم. به هر قیمتی که شده، باید برزیل را از این بحران بیرون بکشیم. نمی توانیم پا در زمین بگذاریم و خیلی راحت 3 امتیاز از دست بدهیم. انتقادها را گوش می کنیم و تصمیم داریم که بهتر شویم."

4416