امباپه با لیورپول به توافق شخصی رسیده بود

امباپه با لیورپول به توافق شخصی رسیده بود

پایگاه خبری فوتبالی - اخیراً گزارش شده که کیلیان امباپه در زمان حضورش در پی اس جی، با لیورپول به توافق شخصی رسیده بود و ممکن بود برای تیم انگلیسی بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، در ماه ژوئن کیلیان امباپه بالاخره به آرزوی اصلی خود رسید و توانست به رئال مادرید بپیوندد. امباپه در هر فصل 20 میلیون یورو حقوق دریافت می کند، اما به نقل از اکیپ، در تابستان 2022، ستاره فرانسوی بسیار نزدیک به پیوستن به لیورپول بود. باشگاه انگلیسی حاضر بود برای خرید امباپه 200 میلیون یورو هزینه کند و حتی با او به توافق شخصی نیز رسیده بود.

به نقل از سایت گل، امباپه بعد از پیوستن به رئال مادرید، فاش کرده بود که در پی اس جی، اصلاً وضعیت خوبی نداشت. پیش از شروع فصل 2022-23 مدیر برنامه های امباپه از پاریسن ژرمن درخواست کرده بود که اجازه خروج موکلش را بدهد. در آن زمان، دو پیشنهاد بزرگ به دست مدیران پی اس جی رسید. یکی از طرف رئال مادرید و یکی از طرف لیورپول. اما وقتی پی اس جی از لیورپول خواست که پیشنهادش را دو برابر کند، قرمزها علیرغم توافق شحصی با امباپه، ازمعامله کنار کشیدند. البته لیورپول بعد از این قضیه، بیخیال امباپه نشد و چند بار دیگر تلاش کرد، اما در نهایت، ستاره فرانسوی به مادرید رفت.

4416