مذاکره دروازه‌بان سابق رئال مادرید با باشگاه برزیلی

مذاکره دروازه‌بان سابق رئال مادرید با باشگاه برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس در سن 37 سالگی قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان پس از اتمام قراردادش با پی اس جی به بازیکن آزاد تبدیل شده است اما هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته است. او در هفته های اخیر با باشگاه دپورتیوو ساپریسا در کاستاریکا تمرین کرده تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

حالا رسانه های برزیلی گزارش داده اند که کیلور ناواس با گرمیو در تماس است. در حقیقت وکلای این بازیکن با باشگاه برزیلی تماس گرفته اند و او را پیشنهاد داده اند. 

کیلور ناواس در سال 2014 با درخشش در تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی به شهرت رسید و در آن زمان رئالی ها برای خریدنش از لوانته ده میلیون یورو هزینه کردند. ناواس پنج سال در رئال بازی کرد و در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت تا این که در سال 2019 راهی پی اس جی شد. وی در تیم پاریسی نتوانست موفقیتش در رئال را تکرار کند و زیر سایه دوناروما قرار گرفت و مدتی هم قرضی به ناتینگام فارست رفت.

در هر صورت به نظر می رسد که این دروازه بان نامدار و باتجربه قصد بازنشستگی را ندارد و از حضور در لیگ برزیل استقبال کرده است. دوست صمیمی او یعنی سرجیو راموس هم در حال حاضر بدون تیم است و در حال گفتگو با باشگاه های برزیلی است.

4125