چرا رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در جذب مدافع تاتنهام شکست خوردند؟

چرا رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در جذب مدافع تاتنهام شکست خوردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ۳ غول اروپایی می‌خواستند مدافع ۲۶ ساله تاتنهام را در این تابستان به خدمت بگیرند اما باشگاه لندنی به هیچ قیمتی حاضر به فروش کاپیتان دوم خود نشد.

به گزارش فوتبالی، کریستین رومرو، کاپیتان دوم تاتنهام، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه سه باشگاه بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته بود. رومرو از ماه آگست ۲۰۲۱ با قراردادی ۴۲ میلیون پوندی، بازیکن تاتنهام بوده است.

این بازیکن ۲۶ ساله از آن زمان تاکنون ۱۰۱ بازی برای این باشگاه لندنی انجام داده و مهره کلیدی آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام است. طبق گزارش TyC Sports، تاتنهام در تابستان درخواست‌هایی از منچستریونایتد، رئال مادرید و پاری سن ژرمن داشت، اما در پاسخ به تمام درخواست‌ها اعلام کرد که رومرو برای فروش نیست.

اگر یونایتد رومرو را به خدمت گرفته بود، اریک تن هاخ می‌توانست او را با هم تیمی‌اش آرژانتین‌اش یعنی لیساندرو مارتینز در قلب خط دفاعی خود قرار دهد.

در عوض تن هاخ، لنی یورو را از لیل و همچنین ماتیاس دلیخت و نوصیر مزروعی از بایرن مونیخ را به خدمت گرفت. در همین حال، پی اس جی نیز حدود ۳۴ میلیون پوند برای خرید ویلیان پاچو مدافع میانی اکوادوری از اینتراخت فرانکفورت هزینه کرد.

رئال مادرید در تابستان امسال هیچ مدافع جدیدی به خدمت نگرفت، البته خسوس وایخو که به صورت قرضی در گرانادا حضور داشت، به مادرید بازگشت.

گزارش TyC Sports حاکی از آن است که غول‌های اروپا در تابستان آینده نیز دست از تلاش برای جذب ستاره تاتنهام برنخواهند داشت.

 

1033