اسطوره رئال مادرید در انتظار یک پیشنهاد از MLS

اسطوره رئال مادرید در انتظار یک پیشنهاد از MLS

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از منتفی شدن انتقال سرخیو راموس به بوتافوگو، حالا این اسطوره اسپانیایی در انتظار یک پیشنهاد از باشگاه های آمریکایی است.

به گزارش فوتبالی، استادیو دپورتیوو در گزارشی عنوان کرد که رنه راموس، برادر و مدیر برنامه های سرخیو راموس، در برزیل بوده و برادرش را به چند باشگاه از جمله بوتافوگو پیشنهاد داده. اما این مذاکرات به خاطر درخواست بالای راموس برای دستمزد منتفی شد. 

به نقل از سایت گل، واسکودو گاما دیگر تیم برزیلی بود که به سرخیو راموس علاقه مند بود، اما این مذاکرات هم به خاطر مسائل مالی به در بسته خورد و حالا راموس دیگر در برزیل مشتری خاصی ندارد. کورینتیانس هم طبق اخبار به راموس علاقه داشت، اما مذاکراتی انجام نداشت. 

حالا مقصد بعدی راموس، می تواند آمریکا باشد. باشگاه سن دیگو خواهان اوست. لیگ MLS از زمان پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی سروصدای زیادی در دنیا به پا کرده. راموس همچنین  در رادار باشگاه های عربستانی نیز قرار دارد و اخیراً به باشگاه النصر لینک شده است. 

گالاتاسرای دیگر تیمی است که با مدیر برنامه های راموس در تماس بوده و حتی در تابستان سال قبل، برای خرید او تلاش کرد، اما به توافق نرسیدند. 

اسطوره رئال مادرید دوست دارد به زودی به مستطیل سبز برگردد.

4416