رئال مادرید و تصمیم احتمالی برای فروش مهاجم برزیلی

رئال مادرید و تصمیم احتمالی برای فروش مهاجم برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید از ایجاد اختلاف توسط رودریگو در رختکن این باشگاه می ترسد و به دنبال فروش این بازیکن در تابستان سال آینده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میرر باشگاه رئال مادرید نگران است که رودریگو، بازیکن برزیلی تیم، ممکن است اختلافاتی در رختکن این باشگاه در ادامه فصل ایجاد کند. این نگرانی‌ها در حالی است که او عملکرد بسیار خوبی در طول فصل گذشته داشته و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند لیورپول، منچسترسیتی، آرسنال و پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

با ورود کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان جاری، احتمال کاهش نقش رودریگو در تیم افزایش یافته است. به همین باشگاه ممکن است به دلیل این رقابت‌های شدید در خط حمله، تصمیم به فروش او بگیرد تا هم فضای بیشتری برای امباپه ایجاد شود و هم از بروز تنش‌های احتمالی در رختکن جلوگیری کند. علی‌رغم تمایل رئال مادرید به حفظ رودریگو، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس آماده‌اند تا پیشنهادات سنگینی برای جذب او ارائه دهند. با این حال، باشگاه مادریدی هنوز در حال بررسی وضعیت این بازیکن جوان است و در تابستان آینده در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

۱۰۰۹