خبر مهم درویش برای پرسپولیسی‌ها؛ گولسیانی به زودی تمدید می‌کند

خبر مهم درویش برای پرسپولیسی‌ها؛ گولسیانی به زودی تمدید می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که گئورگی گولسیانی به‌زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، گولسیانی دقیقا ۲ سال پیش و در چنین روزهایی از سپاهان مستقیما به پرسپولیس آمد و ماجراجویی‌اش در چهارمین تیم ایرانی‌اش را آغاز کرد. این مدافع گرجستانی در این دو فصل حضور خود در اردگاه‌ قرمزها رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد؛ برترین گلزن خارجی تاریخ این تیم شد و از همه مهمتر گل قهرمانی پرسپولیس را در لیگ بیست و سوم به ثمر رساند تا نقش غیرقابل انکاری در موفقیت‌های پرسپولیس در ۲ سال اخیر داشته باشد.

بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر و شروع یورو ۲۰۲۴ این صحبت‌ها مطرح شد که احتمال جدایی‌ مدافع گرجستانی از این تیم زیاد است. به خصوص بر اینکه او یکی از ستارگان گرجستانِ شگفتی‌ساز در یورو بود!

به هرحال باور اینکه گولسیانی هم بخواهد از تیم جدا شود و هفتمین خروجی قرمزها لقب بگیرد قطعا خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نخواهد بود منتها مدیرعامل پرسپولیس که عقیده دارد گولسیانی فصل آینده هم در این تیم می‌ماند.

رضا درویش درباره آینده این مدافع گرجستانی گفت: او به زودی و احتمالا همین امروز قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد و بعد از اینکه تعطیلاتش را در کنار خانواده‌اش به پایان رساند به تمرینات تیم ملحق خواهد شد. " خبری که قطعا برای پرسپولیسی‌ها مهم و دل‌گرم‌کننده است.

9098