سپاهان رضا شکاری را به پرسپولیس نمی‌دهد؛ مراوده‌ای وجود ندارد!

سپاهان رضا شکاری را به پرسپولیس نمی‌دهد؛ مراوده‌ای وجود ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف برخی خبرها و شایعات باشگاه سپاهان علاقه‌ای به از دست دادن رضا شکاری ندارد و این بازیکن در جمع زردها باقی‌ می‌ماند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکن جدید خود دچار چالش جدی شده و مدیران این باشگاه قصد دارند برخی بازیکنان را در لیست مازاد قرار دهند.

در این بین شنیده می‌شد رضا شکاری یکی از بازیکنانی است که ژوزه مورایس اعلام کرده به او نیاز ندارد و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

اکنون طبق آخرین خبرهای موثق، باشگاه سپاهان به دلیل اینکه مراوده خاصی با پرسپولیسی‌ها ندارد و همچنین نام رضا شکاری هم در لیست مازاد طلایی ها نیست، انتقال شکاری به پرسپولیس، ناممکن به نظر می رسد.

شکاری که در این فصل عملکرد جالبی نداشته و بیشتر نیمکت‌نشین بوده قرار است تا پایان فصل زیر نظر مورایس کار خود را دنبال کند و سپاهانی‌ها بابت جدایی این بازیکن نگران نیستند.

ظاهرا زردها برای ثبت قرارداد مهدی لیموچی، ابوبکر کامارا و استیون انزونزی به جدایی جدی رضا اسدی و سیاوش یزدانی فکر می‌کنند.

یزدانی بابت برخی مسائل از سوی مورایس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته و قطع همکاری با او قطعی به‌نظر می‌رسد و از طرفی رضا اسدی هم چند پیشنهاد جدی دارد.

باید منتظر ماند و دید درنهایت کدام بازیکنان از لیست سپاهان خارج می‌شوند و مورایس چه زمانی می‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند.

۵۷۹۳