غیررسمی/ ژوزه مورایس سرمربی سپاهان شد

غیررسمی/ ژوزه مورایس سرمربی سپاهان شد

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا جانشین محرم نویدکیا در سپاهان مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، از آرامش مدیران سپاهان در روزهای بعد از استعفای محرم نویدکیا، این برداشت شده بود که آنها با مربی مورد نظرشان به توافق رسیده‌اند و نگرانی‌ای بابت انتخاب جانشین محرم نویدکیا ندارند.

بر اساس اطلاعات فوتبالی، سرمربی سپاهان کسی نیست جز ژوزه مورایس که طی روزهای گذشته به خاطر لینک شدنش به استقلال، شدیدا مورد توجه رسانه‌های ایرانی قرار گرفته بود. البته مدیران سپاهان روی فیلیکس ماگات آلمانی هم نظر داشتند اما ظاهرا توافق با او میسر نشده است. مدیران سپاهان ترجیح دادند که مربی جوان تری نسبت به ماگات را به سپاهان بیاورند.

مورایس 56 ساله پرتغالی که سابقه دستیاری ژوزه مورینیو را هم دارد، طی یک هفته گذشته به عنوان گزینه سرمربی استقلال مطرح شده بود و آنقدر هواداران ایرانی برای او پیغام گذاشته بودند که به قول حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال، این مربی، زبان فارسی را یاد گرفته است! یکی از بازیکنان سپاهان در گفت و گو با دوستان نزدیکش حضور مورایس را تایید کرده است.

مورایس که با الهلال قهرمان لیگ برتر عربستان شده، روی نیمکت تیمی خواهد نشست که طی دو فصل گذشته اگرچه با محرم نویدکیا فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه کرده بود اما در فاز نتیجه‌گیری، موفق نبود تا آخرین استعفای نویدکیا، این بار با مخالفت مدیران باشگاه اصفهانی مواجه نشود و باید دید جانشین او می‌تواند یک جام به هواداران سپاهان هدیه دهد یا نه. 

البته سپاهان از بازیکنان کلیدی فصل قبلش خالی شده است و باید دید مدیران این باشگاه اصفهانی در فصل نقل و انتقالات چه خواهند کرد.

1984