واکنش عالیشاه به استقلالی‌شدنِ رضاییان؛ هواداران به هر حرفی دل نبندند!

واکنش عالیشاه به استقلالی‌شدنِ رضاییان؛ هواداران به هر حرفی دل نبندند!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پرسپولیس به ماجرای انتقال رامین رضاییان به استقلال واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته برنامه فوتبال برتر با سوژه فصل نقل و انتقالات و مسائل مربوط به آن روی آنتن رفت. قبل از شروع بحث در این باره امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس مهمان حضوری برنامه بود و محمد حسین میثاقی مجری برنامه سوالاتی را از او پرسید.

در بخشی از این گفت‌وگو بحث به نقل و انتقالات تیم‌ها رسید و روی «وال» استودیو نام نفراتی که به استقلال رفته‌اند یا از این تیم جدا شده‌اند پخش شد. در میان نام‌هایی که به استقلال آمده‌اند نام یک نفر بیش از بقیه به چشم می‌آمد و او کسی نبود جز رامین رضاییان. 

رامین در دو مقطعی که در پرسپولیس بازی کرد همبازی امید عالیشاه بود و به همین دلیل میثاقی تا به نام رضاییان رسید رو به عالیشاه کرد تا نظر او را درباره انتقال همبازی سابقش به استقلال بداند. خیلی‌ها منتظر بودند ببینند عالیشاه در این باره چه می‌گوید.

کاپیتان پرسپولیس گفت: «چیزی نمی‌شود گفت. حق انتخاب داشت. با توجه به شرایطی که خودش می‌دانست و می‌خواست برای آینده‌اش تصمیم بگیرد رفت. اما همه این‌ها باعث می‌شود منِ هوادار بینش خودم را بیشتر کنم. ساده‌انگاری نکنم. هر حرفی را باور نکنم. به هر حرفی دل نبندم. طبیعتا فوتبال حرفه‌ای شده و او دوست داشت برود و رفت.»

عالیشاه در ادامه شایعه مخالفتش با بازگشت رضاییان به پرسپولیس و یا هر گونه دخالت در امور نقل و انتقالاتی تیم را هم رد کرد.

1359