ادعای درویش؛ فقط به خواسته هواداران به سراغ رضاییان رفتیم

ادعای درویش؛ فقط به خواسته هواداران به سراغ رضاییان رفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای مذاکرات ناکام با رامین رضاییان توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته برنامه فوتبال برتر بعد از چند هفته روی آنتن رفت. ابتدا امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس به استودیو رفت و پس از پایان مصاحبه او، رضا درویش مدیر عامل این باشگاه به صورت تلفنی روی خط برنامه آمد.

محمد حسین میثاقی در مصاحبه با درویش از او درباره فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس پرسید. یکی ازس سوژه‌ها که مورد بحث قرار گرفت مربوط به رامین رضاییان بود که پیشنهاد تیم اسبق خودش را نپذیرفت و به استقلال رفت.

درویش درباره ماجرای پیگیری باشگاه پرسپولیس برای جذب رضاییان گفت: «به خاطر این که هواداران بسیار علاقمند بودند که رامین رضاییان دوباره پرسپولیسی شود برای جذب او به سپاهان نامه رسمی زدیم. هرچند اکثر تیم برای جذب ایشان چندان رغبتی نداشتند. حتی آقای استیلی چون سرمربی سابق ایشان بودند گفتند پیگیر مذاکرات شوند؛ اما رامین رضاییان جواب ایشان را هم نداد! ما فقط به‌خاطر مطالبه هوادار به دنبال جذب ایشان بودیم. قبل از آمدن آمدن آقای گاریدو، بر اساس لیستی که اوسمار به ما داده بود اقدام به جذب بازیکن کرده بودیم و رامین رضاییان هم در لیست ایشان بود. بعد هم که با مشورت و رضایت آقای گاریدو پیگیری کردیم اما به هر حال ایشان تصمیم گرفتند به استقلال بروند.»

1359