آخرین صحبت‌های مسی پیش از فینال کوپا آمه‌ریکا

آخرین صحبت‌های مسی پیش از فینال کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - فینال کوپا آمه ریکا 2024، قرار است پس از فینال یورو 2024، در بامداد دوشنبه 25 تیر ماه از ساعت 3:30 به وقت ایران شروع شود و باید دید که در این بازی میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی که در دوره قبلی جام قهرمانی کوپا آمه ریکا را بالای سر برده بود، حالا به دنبال این است که یک بار دیگر قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند و باید دید که چه اتفاقی برایش رخ می دهد.

لیونل مسی پیش از فینال کوپا آمه ریکا 2024، مصاحبه ای با رسانه آرژانتینی ‏DSports‏ داشت. او در این مصاحبه درباره رویارویی با کلمبیا گفت:" باید از حضور در فینال لذت ببریم چرا که این موقعیت برای ما به وجود آمده است که در یک فینال دیگر بازی کنیم. با تمامی توانایی هایی که داریم یک جام دیگر را باید برای کشور آرژانتین به دست بیاوریم. همه ما در این باره باید احساس مسئولیت داشته باشیم."

مسی درباره این که چه زمانی از تیم ملی آرژانتین خداحافظی می کند گفت:" زمانی که خودم این احساس را داشته باشم که دیگر برای تیم ملی آرژانتین مفید نیستم، خداحافظی خواهم کرد. در این تورنمنت احساس خوبی داشتم و همه چیز خوب است. در حال حاضر به بعد از فینال کوپا آمه ریکا فکر نمی کنم."

1470