اسطوره رئال مادرید: خوش‌شانس بودم مقابل مسی بازی نکردم

اسطوره رئال مادرید: خوش‌شانس بودم مقابل مسی بازی نکردم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس اسطوره برزیلی رئال مادرید راجع به تقابل با لیونل مسی سخن گفت و خودش را خوش شانس خطاب کرد که با مارادونای جدید روبرو نشده است. 

به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس یکی از اعضای تیم کهکشانی رئال مادرید بود. کارلوس در سال 2007 سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و هیچ وقت فرصت رویارویی با لیونل مسی را نداشت که در آن زمان به تازگی وارد تیم اصلی بارسلونا شده بود. در فصل 2008-09 بود که مسی خودش را به عنوان یک استعداد ناب معرفی کرد و توانست برای اولین بار 30 گل بزند. 

روبرتو کارلوس به 90min گفت: "وقتی مسی توانست از من و کاناوارو عبور کند، بعد از پایان بازی به فابیو گفتم: 'خدای من، این دیگر کیست؟ او مارادونای جدید است.' من خوش شانس هستم. خوش شانس هستم که فرصت کافی برای تقابل با مسی را نداشتم و بازنشسته شدم. می دانستم که مدافعان نسل جدید، زجر زیادی برای متوقف کردن او خواهند کشید. می دانستم که او بهترین بازیکن دنیاست و در آینده، همه جام ها را می برد. خوشحالم که بیشتر توانستم بازی او را ببینم تا اینکه مقابلش بازی کنم."

مسی در یک ال کلاسیکو در سال 2006 مقابل کارلوس و کاناوارو بازی کرد که رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با حساب 2-0 پیروز شد.

4416