پیام جنجالی روبرتو کارلوس در مورد داوری بازی بارسلونا و وایادولید

پیام جنجالی روبرتو کارلوس در مورد داوری بازی بارسلونا و وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله پنج روز تا ال کلاسیکو به نظر می رسد که هیجان برای این بازی به شدت بالاست. روبرتو کارلوس دفاع چپ اسبق رئال مادرید که در حال حاضر بخشی از کادر مدیریتی این باشگاه است، با اشاره به صحبت های سرجیو گونزالس سرمربی وایادولید پس از بازی مقابل بارسلونا در مورد داور بازی، توئیتی جنجالی را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرجیو گونزالس سرمربی وایادولید پس از شکست تیمش مقابل بارسلونا گفته بود:" داور به من گفت که کاملا مطمئن بوده است که توپ به دست جوردی آلبا برخورد کرده اما این هند در سطحی نبوده که پنالتی بگیرد." روبرتو کارلوس در پیامی در این باره نوشته است:" قطعا این داور به پاداش بازی امروزش در پایان هفته قضاوت خواهد کرد."

در فاصله پنج روز تا بازی رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه دی استفانو به نظر می رسد که هیجان برای این دوئل حساس از همین حالا آغاز شده باشد. بارسلونا در حالی با گل دقایق پایانی دمبله توانست وایادولید را شکست بدهد که قضاوت هایمه لاتره داور بازی جنجال بزرگی را ایجاد کرد. او به خاطر یک برخورد نه چندان شدید میان پلانو و دمبله، به بازیکن وایادولید کارت قرمز نشان داد و از سویی هند پنالتی کاملا مشکوک جوردی آلبا را نگرفت. بارسا با گل دمبله در دقیقه 89 سه امتیاز را کسب کرد. این پیروزی باعث شد تا تیم کومان به یک امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برسد و حالا لالیگا در فاصله 9 هفته به پایان به شدت جنجالی و پرهیجان است.

4125