بهترین خاطره روبرتو کارلوس از رئال مادرید

بهترین خاطره روبرتو کارلوس از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع چپ افسانه‌ای تیم ملی برزیل و تیم رئال مادرید از قهرمانی هفتم رئال مادرید در لیگ قهرمانان به عنوان بهترین لحظه زندگی‌اش در مادرید نام برد.
به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس که عضوی از تیم قهرمان در سال ۹۸ و در فینال آمستردام مقابل یوونتوس بوده درباره بهترین خاطره‌اش در رئال مادرید می‌گوید: هیچ‌وقت آن شب را فراموش نمی‌کنم. پس از بازی به مادرید برگشتیم و جمعیت زیاد سفید پوش را در خیابان‌ها دیدیم که در انتظار ما بودند. همه آواز می‌خواندند و جشن گرفته بودند. اگر بخواهم بهترین لحظه‌ زندگی‌ام در مادرید را انتخاب کنم قطعا انتخابم آن برد خواهد بود.
کارلوس درباره رختکن پر ستاره رئالی‌ها می‌گوید: به رختکن می‌رفتیم و می‌نشستیم و برنده توپ طلا را مشاهده می‌کردیم. سپس بهترین بازیکن در اسپانیا می‌آمد، بعد از آن آقای گل و پس از آن بهترین دروازه‌بان جهان... عضو آن تیم بودن واقعا حس خاصی بود. بعضی اوقات می‌نشینم و فکر می‌کنم از کجا آمدم و حالا چکار می‌کنم. واقعا افتخار می‌کنم.
کارلوس در پایان گفت: در حال حاضر نمی‌توانم سر کار بروم. در دوران شیوع کرونا تنها ۲ بار خانه را ترک کرده‌ام تا به مغازه بروم. بهترین کار در خانه ماندن است. دیگر شهر محل زندگی‌ام را نمی‌شناسم. خیابان‌ها خالی است و هیچ‌گاه مادرید را این‌گونه ندیده بودم.
1101